چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

مینویسم...
گاهی برای خدا، گاهی برای خودم، گاهی برای دلم، گاهی هم برای تو ....
و شاید بیشتر از همه برای تو!
گاهی نوشته هایم را بی ذکر نام و نشان به نام دیگران دیدم...
دیگرانی که هیچگاه مخاطب من نبوده و نیستند !
چه باک از این حرفها که مخاطب نوشته های من، خود میداند کیست
و خوب هم میداند کدام نوشته مال اوست !
ننوشتم استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است چون چوب حراج زدم به نوشته هایم
و تو بدان اینجا تنها خــــلوتـکــــده ایست که هنوز از تو میگویم....
و هر شب برایت و ان یکاد میخوانم...

آخرین مطالب

  • ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۳

آخرین نظرات

من به انتظار تو...

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ق.ظ

 

 

من به انتظار تو به تمام غروب رنگ دلواپسی بخشیدم

من در انتظار تو حسرت رو با طعم تلخ چشیدم

من در انتظار تو از فر تنهایی ترسیدم

من به انتظار تو تو هجوم سرد زرد لرزیدم

من در انتظار تو یک عمر را خاکستری دیدم


من در انتظار تو ...

 

 

 

 

۹۲/۰۸/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
چشم به راه

نظرات  (۴)

هدیه به ذوق و هنر ارزنده شما دوست بزرگوارم علی آقای نازنین
..
و خداوند آنگــــــاه که
از روح خود در ما دمید
ما را بی تاب خود کرد
و ما بازیـگوش بـــودیم
گم شـدیم                                        اللهـــم عجل لولیــک الفرج
و اکنون سالهــاست در انتظار
و بی تابی عمیق سر در گم مانده ایم
و حتی دلیل دلتنگی های خود را هم گم کرده ایم
شاید، باید که آن 313 عاشق پیدا شوند که
دلیل دلتنگی هایشان ما را هم راهی شهر عشق کند... مانی
پاسخ:
و باید که آن 313 عاشق پیدا شوند که دلیل دلتنگی هایشان ما را هم راهی شهر عشق کند...

ممنون از لطف و حضورت  مانی جان
سلام سید بزرگوار...
عیدتون با کلی تاخیر مبارکــــــــــ...!!!

ببخشید دیر شد چون هیچ وبی باز نمیشد...


من در انتظار تو حسرت رو با طعم تلخ چشیدم

عالی بود سید مثل همیشه...
خدا قوت..
پاسخ:
سلام خواهرم...عید شما هم مبارک ...

خواهش

ممنون از لطف و حضور گرمتون
اللهم عجل لولیک الفرج
این روزها چه دل تنگ جمکرانش شده ام...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

هر جا دلی شکست همان جا جمکران توست...

ممنون از حضور شما

سلام

 

بازم عالی

 

ممنون که سر می زنید

 

واقعا برای کلبه ی شیشه ای یه دل گرمی هستید...

پاسخ:
ممنونم از لطف شما و حضور دلگرمتون...شما هم همینطور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی