چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

مینویسم...
گاهی برای خدا، گاهی برای خودم، گاهی برای دلم، گاهی هم برای تو ....
و شاید بیشتر از همه برای تو!
گاهی نوشته هایم را بی ذکر نام و نشان به نام دیگران دیدم...
دیگرانی که هیچگاه مخاطب من نبوده و نیستند !
چه باک از این حرفها که مخاطب نوشته های من، خود میداند کیست
و خوب هم میداند کدام نوشته مال اوست !
ننوشتم استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است چون چوب حراج زدم به نوشته هایم
و تو بدان اینجا تنها خــــلوتـکــــده ایست که هنوز از تو میگویم....
و هر شب برایت و ان یکاد میخوانم...

آخرین مطالب

  • ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۳

آخرین نظرات

آخرین جمعه سال...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ

جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو
بغــــض خـود را وسط سینه فشردم بی تو
بســــکه هـر جمعه غروب آمد و دلگیرم کرد
دل بــــه دریـــای غم و غصه سپردم بی تو
تا بـــــه اینــــجا که بـــــه درد تو نخوردم آقا
هیـــچ وقت از ته دل غــــصه نخوردم بی تو
چـــــاره ای کــــن، گره افتاده به کار دل من
راهــــی از کــــــار دلم پیـــش نبردم بی تو
سالها می شود از خــــویش سؤالی دارم
مــــن اگر منــــــتظرم از چـــه نمردم بی تو
با حســـاب دل خود هــــرچه نوشتم دیدم
من از این زنــــــدگیم ســــــود نبردم بی تو
گــــذری کـــــن به مــــزارم به خدا محتاجم
مـــــن اگر ســــر به دل خاک سپردم بی تو

 

 

wn85dxujonuymhisd4ls.jpg

 

هوای شهر بهاری ولی غم انگیز است 

بهار اگر تو نباشی شبیه پاییز است 

دلم هوای تو کرده چرا نمی آیی 

ببین که کاسه ی صبرم ز غصه لبریز است

 

 

من شنیدم که شما فصل بهاری آقا
به دل خسته ی ما صبر وقراری آقا
در هیاهوی شب عید تورا گم کردیم
غافل از اینکه شما اصل بهاری آقا ...

 

 

 

۹۲/۱۲/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
چشم به راه

نظرات  (۶)

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود  
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

ای که ره بستی میان کوچه‌ها بر فاطمه  
گردنت را می‌شکست آنجا اگر عباس بود
پاسخ:
 یا فاطمه الزهرا...

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

پاسخ:
سلام

ممنون دوست عزیز
سلام علیکم سید بزرگوار
ان شاءالله سال جدید شاهد ظهور مولامون یوسف زهرا باشیم
سال خوبی پیش رو داشته باشید
التماس دعای فراوان
عاقبتتون ختم بشهادت ان شاءالله
پاسخ:
سلام بر شما
انشالله...
ممنون از دعای خوبتون
بنده هم سالی سرشار از کامیابی و سعادت را در سایه تاییدات حضرت زهرا را برایتان ارزومندم
السلام علیک یا ربیع الاَنام و نضرةَ الاَیّام...

سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار....

****
سال فاطمی خوبی داشته باشید....

......
http://heyateketab.blog.ir/
پاسخ:
سلام ...
انشالله زیر سایه حضرت زهرا سال خوبی داشته باشید
آینده متعلق به ایران است!
ملت ایران باید خود را قوی کند!


سلام..
تربت بروز شد..
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
پاسخ:
سلام...

خدمت میرسیم انشالله...

بهار اگر تو نباشی شبیه پاییز است . . .


پاسخ:
سالهاست اینگونه ایم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی