چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

بهار هم نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزیم...

چشم به راه بهار...

مینویسم...
گاهی برای خدا، گاهی برای خودم، گاهی برای دلم، گاهی هم برای تو ....
و شاید بیشتر از همه برای تو!
گاهی نوشته هایم را بی ذکر نام و نشان به نام دیگران دیدم...
دیگرانی که هیچگاه مخاطب من نبوده و نیستند !
چه باک از این حرفها که مخاطب نوشته های من، خود میداند کیست
و خوب هم میداند کدام نوشته مال اوست !
ننوشتم استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است چون چوب حراج زدم به نوشته هایم
و تو بدان اینجا تنها خــــلوتـکــــده ایست که هنوز از تو میگویم....
و هر شب برایت و ان یکاد میخوانم...

آخرین مطالب

  • ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۳

آخرین نظرات

باز به انتظار تو...

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ

 

 

باز به انتظار تو جمعه غروب میشود 

 

اگر بیایی از سفر آه چه خوب میشود . . .

 


http://tehranpix.ir/wp-content/uploads/2013/12/6.jpg

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

۹۲/۰۹/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
چشم به راه

نظرات  (۴)

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
صبرم از کــاســـه دگـــر لبریز است
اگــر این جـمعـه نیایــد چـــه کـــنم؟!

آنقــدر من خجـــل از کــار خـــــودم
اگــر این جـمعـه بیایــد چـــه کـــنم؟!
پاسخ:
اگــر این جـمعـه بیایــد چـــه کـــنم؟!
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۰:۴۵ سلمان محمدی
سلام ، با چندتا روضه بروزیم...
http://rozeha.blog.ir
پاسخ:
سلام و ممنون از حضورتون

متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
پاسخ:
ممنون از حضورتون و همچنین بخاطر گذاشتن این شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی